Повернення товару
ЗАМІНА ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Заміна та повернення товару належної якості гарантовано Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» та здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу товару. Заміна та повернення можливі у разі, якщо товар не був у вжитку, не має слідів використання: забруднення, подряпин, потертостей, товар повністю укомплектований, не порушена цілісність упаковки, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт та умови купівлі вказаного товару.
Не підлягають заміні та поверненню товари зі списку товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, затвердженому Кабінетом Міністрів України, відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Транспортування та заміна товару проводиться за рахунок Покупця. Якщо при розгляді вимоги Покупця про заміну або повернення товару буде встановлено, що товар був в експлуатації, має дефекти (тріщини, подряпини, механічні пошкодження, за винятком прихованих виробничих дефектів), перебуває у неповній комплектації або не в заводській упаковці, то обмін чи повернення зроблений не буде. Заміна та повернення товару неналежної якості здійснюється у разі виявлення суттєвих недоліків товару або прихованих виробничих дефектів, виявлених у процесі експлуатації протягом 14 днів з моменту покупки. При поверненні не допускається нанесення на упаковку написів, адрес, клейких матеріалів та іншого.
Для обміну або повернення товару неналежної якості необхідно:
1. Звернутися до Продавця інтернет-магазину sluh.com.ua в якому був куплений товар будь-яким зручним для вас способом:
email: info@sluh.com.ua
Телефони:
+38 (093) 011 86 86
+38 (067) 011 86 86
Онлайн чат на сайті
2. Описати суть претензії, а також повідомити менеджеру номер Вашого замовлення та прізвище, на яке було зроблено замовлення.
3. Надіслати фото товару із дефектом.
4. Усі подальші дії щодо заміни чи повернення, здійснюється за погодженням з менеджером інтернет-магазину.
УВАГА!
Якщо встановлюється наявність виробничого недоліку – то Продавець здійснює заміну товару.
Якщо встановлюється, що недоліки якості товару виникли внаслідок обставин, за які Продавець (виробник) не відповідає - то заміна товару не провадиться.
Якщо встановлюється, що недоліки якості товару виникли з вини Продавця-Продавець, зобов'язаний обміняти товар або відшкодувати повну вартість товару.
Умови відшкодування вартості товару Покупцем грошових коштів проводитися способом, узгодженим сторонами, у строк від 4 до 7 банківських днів.
Відповідно до Статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», Кабінетом Міністрів України затверджено також перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню. До таких товарів, у тому числі, відносяться: засоби та предмети санітарної гігієни, а також
товари в аерозольній упаковці (спреї).
УВАГА! Обмін та повернення товарів з даного списку продавцем не провадиться!